9 תשובות
יאו גירית אותי עכשיו אני רעבה ונראלי שזה עוקף אבל לא בהרבה
כנראה שכן, תבדקי בbmr
זה די הרבה ונראה לי עוקף
שואל השאלה:
ישש
אנונימית
שואל השאלה:
^חחח סליחה
אנונימית
דיי נו הלכתי לאכול מופלטה בגללך
זה בסדר, גאה בך ואני די בטוחה ששניצל בלי פירורי לחם זה פשוט חזה עוף, או שלא לזה התכוונת?
שואל השאלה:
אממ לא יודעת תאמת מה זה
אבל מה שכן קוראים לזה ביטוצקי זה מן שניצל כזה
אנונימית
שואל השאלה:
^בתיאבון
אנונימית