9 תשובות
יאו גירית אותי עכשיו אני רעבה ונראלי שזה עוקף אבל לא בהרבה
כנראה שכן, תבדקי בbmr
זה די הרבה ונראה לי עוקף
שואל השאלה:
ישש
ישש
אנונימית
שואל השאלה:
^חחח סליחה
^חחח סליחה
אנונימית
דיי נו הלכתי לאכול מופלטה בגללך
זה בסדר, גאה בך ואני די בטוחה ששניצל בלי פירורי לחם זה פשוט חזה עוף, או שלא לזה התכוונת?
שואל השאלה:
אממ לא יודעת תאמת מה זה
אבל מה שכן קוראים לזה ביטוצקי זה מן שניצל כזה
אממ לא יודעת תאמת מה זה
אבל מה שכן קוראים לזה ביטוצקי זה מן שניצל כזה
אנונימית
שואל השאלה:
^בתיאבון
^בתיאבון
אנונימית
באותו הנושא: