8 תשובות
זה לא כזה נורא
הכל אוב, טירונות זה לא כזה נורא.
(אני בת 15)
(אני בת 15)
שואל השאלה:
צחקתי בקול אני אוהבת אותך
צחקתי בקול אני אוהבת אותך
תכתבי לי בפרטי, זה באמת בקטנה
שואל השאלה:
כתבתי :)
כתבתי :)
אני גם עושה עוד שבוע
שמעתי ש02 זה לא רציני, קייטנה
שמעתי ש02 זה לא רציני, קייטנה
תלוי מאוד בתפקיד.. אני יודעת ש02 של תומכי לחימה שונה מאוד מזאת של ג'ובניקים לאיזה תפקיד את מתגייסת?
עדכון: אני עכשיו בטירונות, זה לא כזה נורא
באותו הנושא: