8 תשובות
זה לא כזה נורא
הכל אוב, טירונות זה לא כזה נורא.
(אני בת 15)
שואל השאלה:
צחקתי בקול אני אוהבת אותך
תכתבי לי בפרטי, זה באמת בקטנה
שואל השאלה:
כתבתי :)
אני גם עושה עוד שבוע

שמעתי ש02 זה לא רציני, קייטנה
תלוי מאוד בתפקיד.. אני יודעת ש02 של תומכי לחימה שונה מאוד מזאת של ג'ובניקים לאיזה תפקיד את מתגייסת?
עדכון: אני עכשיו בטירונות, זה לא כזה נורא
באותו הנושא: