11 תשובות
בהצלחהה
יהיה בסדר!
עשיתי גם מבינה את הלחץ! תנשמי ויהיה בסדר, מוזמנת לעדכן ואני פה בשבילך
יהיה בסדר לא משנה מה התוצאה
בהצלחה!!!
שואל השאלה:
איזה שנונים אתם עם הבדיחות! מטורף
אין לכם איך לעזור תצחיקו את עצמכם בלב
אנונימית
הכל טוב בנתיים את לא צריכה להילחץ כי את לא יודעת מה יהיה ,ואם את תהיי בהריון אז אני מאחלת לך בהצלחה את לא צריכה להילחץ להפך את צריכה להתרגש ולשמוח❤
היי אהובה, יהיה טוב בעזרת ה'
אני אומנם לא ככ מנוסה או מבינה בזה, אבל יכולה להבין את הלחץ של הלפני ובכל זאת מאמינה באמת שיהיה טוב, אם את רוצה\צריכה לדבר, אני תמיד פה :)
לפחות עשית מין
חוסר טאקט,
באמת. ^
שואל השאלה:
שלילי :))
המחזור הלא סדיר הכניס אותי לחרדות
תודה לכל מי שהרגיע 3>
אנונימית
איזה יוופי, שמחה ממש לשמוע יקירהה