3 תשובות
יקר,

נתקלתי בהודעתך והיה לי מאוד חשוב להגיב לה. שומעת אולי את הפחדים שעלולים להציף, המחשבות שעולות, וייתכן שגם חוסר הוודאות מציף בעקבות האירועים האחרונים שקורים במדינתנו. אני משערת כי המצב הבטחוני עלול לערער מאוד ואף לגרום אולי לחוסר בטחון, האם יש מישהו שאתה סומך עליו שתוכל לשתף בחששותייך?

בנוסף, אם תרגיש צורך באוזן קשבת אני מזמינה אותך לשוחח איתנו בצ'אט בשיחה אנונימית. נקשיב, נתמוך וננסה לסייע.

שלך,
מתנדבת סה"ר.
כן צריך ממש להיות זהירים, אני הלכתי לקניון עזריאלי והייתי בחרדות מוות ממה שיקרה שפחדתי שיבוא איזה מחבל או משהו נוראי . למזלי לא קרה כלום וחזרתי הביתה,
למזלי
כל כך פחדתי שיקרה משהו רע ,קניתי בלהט הרגע דברים קרים וזה, מתוך הישרדות מיהרתי לצאת החוצה ולחזור הביתה
תפסו כבר מחבל והכל בסדר פשוט צריך להזהר קצת ולפקוח עיינים ולשמור על עצמך אני חושבת שהעניינים מתחילים להרגע אבל צריך לשמור על עצמנו