6 תשובות
המורה- אוטו שלו הרי
מאמין שיש להם הסדר עם משרד התחבורה, ואם יש תשלום הוא מינימלי.
המורה שלך ישלם אל תדאג
המורה שלך אמור לשלם על זה
הקודות זהעל המורה לא ידוע לי שאםשר לתת נקודות אם אין לך רישיון/היתר נהיגה כי אתה חא כלול במערכת הזאת
חגבי תשלום כנראה תשלם מינימלי כי בסופו של יום המורה שלך אמור להיות חד על העניין כדי שלא תקיים עבירות משמעותיות
חגבי תשלום כנראה תשלם מינימלי כי בסופו של יום המורה שלך אמור להיות חד על העניין כדי שלא תקיים עבירות משמעותיות
שואל השאלה:
מישהו שאני מכיר קיבל דוח על זה שנסע בקורקינט והוא קיבל נקודות ואמרו לו שמתי שהוא יוציא את הרישון אז אוטומטי זה יתווסף לו^
מישהו שאני מכיר קיבל דוח על זה שנסע בקורקינט והוא קיבל נקודות ואמרו לו שמתי שהוא יוציא את הרישון אז אוטומטי זה יתווסף לו^
אנונימי
באותו הנושא: