8 תשובות
בפנים?
כלום
זה בסדר
זה יכול להוביל לפציעות כי העור נהיה רגיש יותר ויקח לו יותר זמן להחלים
שואל השאלה:
ברגלים
אנונימית
אם את תחזרי על זה כמה פעמים זה יעשה לך כוויה מנסיון
שואל השאלה:
רק חד פעמי
אנונימית
אה ברגליים זה יותר טוב מאשר בפנים..
כי הפנים יותר רגישות משאר הגוף..