תשובה אחת
שואלים את הטסטר מה לעשות או שמגיעים קרוב ועוצרים בזהירות במקום שמאפשר עקיפה ומחכים להוראה של הטסטר. גם אם זה הגיוני לעקוף בלי לשאול כי חייב לעבור את זה אז תמיד לשאול את הטסטר כי זה כביכול עבירת תנועה ומותר לבצע אותה רק אם הטסטר הורה על כך
אנונימית
באותו הנושא: