5 תשובות
אם זה לא מפריע לך אז תעבדי עם חברות זה יותר כיף ביחד

תעשי סיכומים אחרי כל נושא שאתם לומדים של עמוד או שתיים

תנסי למצוא שיטות שיעזרו לך לזכור דברים, לי עוזר לעשות שיר או סיפור כזה

תשמעי מוזיקה תוך כדי ואם מסכימים אז גם כאת עובדת בכיתה

תפרשי את החומר לפני מבחן לשבוע תלמדי בין חצי שעה לשעה כל יום כדי שלא יהיה עליך הרבה עומס

וכשאת לומדת תנסי לא לקחת הפסקות בין לבין לי מאוד קשה להמשיך לעבוד אחרי שאני לוקחת הפסקה
שואל השאלה:
תודהה
אנונימית
שואל השאלה:
הבנתי את זה פשוט בגלל שהציונים שלי היו ממש נמוכים זה יהיה לי קשה אז אם עיש איזה משהו שיכול חעזור לי להשקיע זה יהיה טוב כי אין לי הכלל מוטיבציה ללמוד אבל אני באמת רוצה
אנונימית
אם את מתקשה אז ישר אחרי השיעור תגידי למורה לא הבנתי לגמרי ואם אפשר הסבר עוד הפעם
וממליצה לך לשבת ליד הילדים השקטים שלא יפריעו לך להתרכז