10 תשובות
כן או שזה פשוט יהיה גרוע כמו לק רגיל
אכן כן
שואל השאלה:
אז מה שמים קודם בסיס או טופ?
אנונימית
בסיס ואז צבע ואז טופ^
שואל השאלה:
^cinnabon
יבורכו כמוך
אנונימית
תודה תודה
בסיס אז את הלק ואז טופ
בסיס כן כי אחרת הלק לא יצא אחיד ויתקלף טופ לא אבל ממש כדאי אחרת לא יהיה מבריק
כן אחרת זה פשוט לא יחזיק לך