13 תשובות
שנים מתקדמות הכוונה תואר שני או שנה שלישית/רביעית?
אנונימית
שואל השאלה:
שנה שהיא לא ראשונה מספיק, כאילו אם מישהו יודע שהוא גם שנה ראשונה, גם בסדר חחח
אנונימית
אני מתחילה שנה אחרונה ומפרסמים לנו את המערכת לקראת תקופת הרישום ויש שם את כל הקורסי חובה ובחירה שצריך
ובקטלוג לימודים של המחזור שלך רשום לך כמה נקודות בחירה והומניסטיים את צריכה בכל סמסטר ובסך הכל
אנונימית
שואל השאלה:
תודה! אבל שאלה נוספת את זוכרת אם בחרת קורסי בחירה בחירה גם בסמסטר הראשון? לפי מה שרשום בקורסי החובה אצלי- יש חשבון אינפיניטסימלי, אלגברה, פיזיקה 1פ, מבוא לשפת פייתון זה הקורסים המרכזיים שם, את חושבת שמעבר לקורסים האלה אני אצטרך להוסיף?
אנונימית
שואל השאלה:
רשום שזה 22 נקודות זכות כל קורסי החובה האלה
אנונימית
איזה שנה את ?
אנונימית
שואל השאלה:
ראשונה
אנונימית
אהה אז לא אחותי אל תקחי בחירה
שנה א לא ממליצים לקחת קורסי בחירה כי הלוז גם ככה ממש עמוס
לצורך השוואה שתביני יש לי רק 2 קורסי חובה בסמסטר הזה שאני מתחילה שנה ד וכל שאר הקורסים זה בחירה שלקחתי
אז אל תקחי קורסי בחירה לדעתי
אמור להיות לך איזה 6-7 קורסי חובה
ואת בטח מתחילה כל יום ב8:30/10:30 ומסיימת ב16:30 כזה?
אנונימית
שואל השאלה:
אה אוקי תודה ממש עזרת לי! עוד לא נפתחה ההרשמה לשנה א, היא נפתחת ב18.9 שאלתי רק כדי לדעת בערך מה אני אצטרך לעשות
אנונימית
אהה סבבה
אז לא אין סיבה לקחת קורסי בחירה הסמסטר יהיה לך צפוף גם ככה
מה את מתחילה ללמוד?
אנונימית
שואל השאלה:
באוקטובר הקרוב
אנונימית
שואל השאלה:
סתם אני בלחץ ובכללי אני אדם לחוץ
אנונימית
לא חחח איזה תואר את מתחילה
כןלנו מתחילים באוקטובר
נשמע מדמ"ח לפי הקורסים שאת לוקחת
ואין לך מה להילחץ יהיה בסדר
אחלה קמפוס בטכניון ואווירה טובה
אנונימית