9 תשובות
חייזרים אחותי
שואל השאלה:
אני מתה
אני מתה
אנונימית
גם אצלנו זה קרה. אנשים פשוט פורשים או בוחרים קורסים אחרים
לא מסתדר להם בלוז, לא מעניין אותם ויש עוד סיבות
לא מסתדר להם בלוז, לא מעניין אותם ויש עוד סיבות
המון נושרים בסמסטר/שנה הראשונ/ה
חבר שהתחיל תואר עם 250 איש באותו סמסטר, פחות מ100 סיימו (ממה ששמעתי/זוכר)
מתחרט שלא עשיתי את זה בעצמי :')
חבר שהתחיל תואר עם 250 איש באותו סמסטר, פחות מ100 סיימו (ממה ששמעתי/זוכר)
מתחרט שלא עשיתי את זה בעצמי :')
solace איזה הוא עשה?
אנונימי
מדמ"ח, אונ' חיפה
אצלנו התחלנו שנה א קבוצה של כ45 בחורים סוף שנה נשארנו 30
שואל השאלה:
אין סיכוי שפיצלו. יש מרצה אחד שמעביר את זה פעמיים בשבוע, וגם המערכת זה דבר שכל הסטודנטים הכינו בראש מבלי שיתנגש להם במבחנים ושיעורים אחרים.
הכיתות באוניברסיטה מקבלים עד 150-300 איש להרצאה, אין שום בעיה עם תפוסה.
אין סיכוי שפיצלו. יש מרצה אחד שמעביר את זה פעמיים בשבוע, וגם המערכת זה דבר שכל הסטודנטים הכינו בראש מבלי שיתנגש להם במבחנים ושיעורים אחרים.
הכיתות באוניברסיטה מקבלים עד 150-300 איש להרצאה, אין שום בעיה עם תפוסה.
אנונימית
אנונימית, איזה תואר זה?
אנונימי
באותו הנושא: