9 תשובות
חייזרים אחותי
שואל השאלה:
אני מתה
אנונימית
גם אצלנו זה קרה. אנשים פשוט פורשים או בוחרים קורסים אחרים
לא מסתדר להם בלוז, לא מעניין אותם ויש עוד סיבות
המון נושרים בסמסטר/שנה הראשונ/ה
חבר שהתחיל תואר עם 250 איש באותו סמסטר, פחות מ100 סיימו (ממה ששמעתי/זוכר)
מתחרט שלא עשיתי את זה בעצמי :')
solace איזה הוא עשה?
אנונימי
מדמ"ח, אונ' חיפה
אצלנו התחלנו שנה א קבוצה של כ45 בחורים סוף שנה נשארנו 30
שואל השאלה:
אין סיכוי שפיצלו. יש מרצה אחד שמעביר את זה פעמיים בשבוע, וגם המערכת זה דבר שכל הסטודנטים הכינו בראש מבלי שיתנגש להם במבחנים ושיעורים אחרים.
הכיתות באוניברסיטה מקבלים עד 150-300 איש להרצאה, אין שום בעיה עם תפוסה.
אנונימית
אנונימית, איזה תואר זה?
אנונימי