3 תשובות
היי, כן. בעברית איפה שאני הייתי צריכה 40 נקודות ניסוי. רבע שעה מיתרגמת לנקודה אחת. יש עוד תארים שזאת דרישה, לדעתי בחינוך ומנהל עסקים יש את זה גם. כולם צריכים את זה, גם אנשים שלא רוצים להמשיך לקלינית. זה די מבאס אבל זה לא כזה נורא. אני חילקתי את זה להרבה ניסויים אינטרנטיים קטנים שעשיתי בין שיעורים לפעמים וכשהיו לי חלונות. ועשיתי אחד גדול שהיה ממש מגניב, של fmri. הוא לקח שעה והוא לא היה ממש כיף (כי את צריכה להכנס למכונה ולהשאר שם ממש בלי לזוז אפילו טיפה כל הזמן הזה אחרת זה פוגע להם בתוצאות) אבל קיבלתי בתמורה תמונה של המוח שלי שזה די מגניב :) כמובן שאת לא צריכה לעשות mri. זה היה בהתנדבות בשביל לקבל 10 נקודות במכה. זה סתם אנקדוטה לגבי ניסויים, יש כאלה מגניבים גם.
תואר ראשון זה 3 שנים.
שואל השאלה:
וואי ממש תודה!!!
אנונימית
בכיף :)