7 תשובות
לחייך עוד יותר
גשר/הלבנה ולא להפסיק לחייך
אנונימית
שואל השאלה:
היה לי גשר פשוט אני מרגישה חסרת ביטחון עם החיוך שלי וכל פעם שאני צוחקת אני שמה את היד על הפה
אנונימית
שואל השאלה:
וגם מעירים לי לפעמים):
אנונימית
פשוט תחייכי תמיד ואל תסתירי את זה
לחייך זה הכי יפה שיש
אנונימית
תפסיקי לחייך אז
מי שמעיר לך על החיוך שלך הוא פוץ, אל תתביישי בעצמך בשום אופן את מי שאת ואין לך על מה להתנצל