7 תשובות
חחח נחמד
זה ממש יפה אני יכול להגיד לך שאם תכתבי לי אז זה ישמח אותי
את לא באמת
אפשר גם להגיד שהם יפים ומושלמים כמו שהם. להגיד למישהו זר שאת אוהבת אותו עלול להטריד אותו מעט xd
כן
אבל אל תכתבי אוהבת אותם
תכתבי משהו כמו
אני רוצה שיהיה לך חיוך היוםם
זה יהיה קריפי רצח.
FML
זה חמוד ממש !
תעשי את זה אני בטוחה שזה ישמח המון אנשים