11 תשובות
אין יותר מדי מה לעשות, זה החיוך שלך. אתה יכול לנסות "לשפר" את מראה השיניים (גשר, הלבנה וכו) אם זה יעזור, או לעבות/לעצב את השפתיים בטיפול קוסמטי.
מעבר לזה, פשוט ללמוד לאהוב את החיוך שלך
לך לרופא שיניים אבל בכללי פשוט תתחיל לחייך כי לא משנה מה אתה לא תאהב אותו אם לא
שואל השאלה:
אבל אני עוד מעט בן 18 כדאי לעשות גשר?
אנונימי
חייך פשוט בפה סגור
חיוך מזויף הכי יפה כי הוא בלי שיינים
אנונימית
כן אם זה יעזור לך לאהוב את החיוך שלך תעשה גשר בגיל 18 אתה ממש לא הראשון וחיוך זה הדבר הכי חשוב בפרצוף
הוא לא מכוערר בדוק
תחייך ושים זין כי יש לך תחיוך הכי יפה בעולם וכן אתה יכול לעשות גשר שקוף
אנונימית
שואל השאלה:
אני חושב שכן
אני אף פעם לא מחייך אולי רק כשאני עם הבת זוג
אנונימי
כנל,שימ/י ז'ן ותחייכי