4 תשובות
ככה זה אנשים במיוחד משפחה. כשהם דואגים לך אז יש לה רעיונות משלהם לכיצד לדאוג לך ואיך יהיה לך טוב
כן זה ממש מעצבן יש לי חברה שכל הזמן בכיתה ומכבה את האור ואז באים ומדליקים
אני יכול להבין את זה, אבל הם פשוט רוצים שתהיי איתם
חוץ מזה, להיות בשמש משפר את מצב הרוח
אנונימי
יואו אני גם ככה וממש מציקים לי על זה ומדליקים לי את האור בחדר סתם בלי סיבה או פותחים את החלון