9 תשובות
חיימשלי אם השאלה לא רלוונטית אלייך אל תענה ^^
אנונימית
תלוי למה אין לו חברים
אם זה כי אף אחד לא ברמה שלו (כמוני) אז סבבה זה מראה על איכות
אם זה כי אף אחד לא ברמה שלו (כמוני) אז סבבה זה מראה על איכות
מעלה, זה מראה שהוא לא כמו כולם.
הוא שונה, הוא שקט, ביישן, אין לו חברים וזה
אני תמיד מעדיפה להתחבר לאנשים כאלה, הם הכי מעניינים
הוא שונה, הוא שקט, ביישן, אין לו חברים וזה
אני תמיד מעדיפה להתחבר לאנשים כאלה, הם הכי מעניינים
לא מוריד אבל הוא צריך לדעת להתנהג עם חברות שלי וזה...
מעלה ברמות
אני לא יודעת להסביר למה סליחה זה פשוט חמוד
אני לא יודעת להסביר למה סליחה זה פשוט חמוד
אנונימית
לא ודווקא מעלה
לא
אצלי זה דווקא מעלה זה כזה מסקרן (אני אישית ככה וכל היום לבד ולמרות שיש כיתה שלמה והרוב בנות אין לי אחת/ד שם אבל אכשהו התאהבתי בילד שכל היום עם החברים שלו אבל כן הייתי מתאהבת בילד שקט ולבד
אנונימית
באותו הנושא: