10 תשובות
שהיא סבמבה במבה (אני)
אני הילדה השקטה בכיתה אבל
שואל השאלה:
גם אני
גם אני
אנונימית
אני הייתי כזו
לפעמים הם יכולים להיות מגניבים ומצחיקים אבל לפעמים סתם מוזרים
לפעמים הם יכולים להיות מגניבים ומצחיקים אבל לפעמים סתם מוזרים
ממש שונא את עצמי
כן
כן
שואל השאלה:
^^^התמונת פרןפיל שלך מושלמת
^^^התמונת פרןפיל שלך מושלמת
אנונימית
הייתי אלוף כמו נינג'ה מושך בחוטים של כולם
וואלה לכל בן אדם יש הרבה מאחוריו ודעות ומחשבות ונראלי שרוב האנשים השקטים זה כי הם לא מרגישים בנוח בכיתה ואם נגיד מתחברים אליהם אז הם מתחילים להיות שונים ממה שראינו בהתחלה. ולכן לדעתי לא צריך לשפוט בן אדם לפני שבאמת מכירים אותו..
בוחנת את הסתומים שמסביבה
אנונימית
לדעתי דווקא הילדים השקטים הם אלה החסרי ביטחון וכשאתה מכיר אותם אתה מגלה בסוף שהם הכי מעניינים ומלאי תוכן, "מים שקטים חודרים עמוק"
באותו הנושא: