9 תשובות
אחלה גבר
מה אני אחשוב עליה , מלא פעמים שאלו אותה אם היא רוצה להצטרף לעבודות ומפגשים והיא אמרה לא , זה עניין שלה
סתם טמבל הוא לא מדבר בכלל וזה נראה כאילו לא בא לו חברים וגם שמדברים איתו הוא לא מדבר
נראה לי זאת אני
כוסית 100ממת מצחיקה טובת לב סטייל נדיר אופי פצצה והטעם במוזיקה (היא אני)
סתם יש לנו כמה ילדים שקטים בכיתה והם אחלה פשוט לא עושים בעיות
אנונימית
אחלה גבר, אני עוזר לו לפעמים והוא עוזר לי, אין קשר שלhomies אבל יש לי כבוד אליו
שעמוק בפנים היא אחלה של ילדה. ושהיא יכולה לתת המון אם לא הייתה שקטה כל הזמן. לדעתי היא לא מראה את זה מחוסר ביטחון עצמי.
זאת אני. ולגביי זה בהחלט לא בגלל חוסר בטחון.