8 תשובות
תלוי מי ואם הוא הטעם שלי..
לא שולל
תלוי לא הייתי שוללת
לא נראה לי
הייתי מנסה ורואה אם זה יתקדם לאנשיהו
ויותר טוב שההורים משדכים כי אז גם אין את הרגע המביך הזה של להכיר את ההורים ולהלחץ אם הם יאהבו אותו או לא
אנונימית
ממש לא אני יבחר את הגבר שלי לא ההורים שלי ולא אף אחד אחר
הייתי יוצאת לדייט אחד לנסות (סומכת על ההורים שלי)
אם הוא מוצא חן בעיני ההורים שלי קשה לי להאמין שהוא ימצא חן בעיני, אנחנו שונים מאוד
אנונימית