14 תשובות
אממ אולי
כן אפשרי
כן
לא
שואל השאלה:
למה לא?
למה לא?
אנונימי
כן מה הבעיה?
שואל השאלה:
זה לפסול מישהו בגלל שם שההורים שלו נתנו לו
זה לפסול מישהו בגלל שם שההורים שלו נתנו לו
אנונימי
כן, למה שאני אפסול אותו בגלל השם שלו? במילא אני לא קוראת להורים שלי בשם הפרטי
אני לא פוסל בגלל שם..
זה מוזר מאוד אבל לא אמור לשנות לך אם את אוהבת מישהו ...
כן, אני כבר יוצא עם מישהו עם השם של אבא של... אה רגע זה באמת אבא שלי
ח ח ח ח ממש לא למה שאני אצא עם מישהי בשם איציק
לא, לי יש שם יותר מוזר
עריכה: התבלבלתי זה כן אין לי בעיה
עריכה: התבלבלתי זה כן אין לי בעיה
כן לא כזה נורא
באותו הנושא: