6 תשובות
כן
כן אם אני אוהבת אותו
תלוי מה הסיבה, בכללי לא הייתי יוצאת עם משיהו שהם לא אוהבים, אבל אם כבר יצאתי לפני והתאהבתי בו אז כנראה שהייתי ממשיכה עם זנ
אם אני אוהב אותו אז חד משמעית כן.
אבל לא נראה לי יש סיבה שאמא שלי לא תאהב אותו
כן.
הרגע שאני יתן להם להתערב גם בחיי האהבה שלי זה הרגע שאני יוותר על עצמי לגמרי.