9 תשובות
ביי אני אראה אותך בבית חולים
רופא
שואל השאלה:
^^רציני
אנונימית
כן חיים זה מסוכן
שואל השאלה:
אבל מקשור בית חולים
אנונימית
לקחת כדור נגד כאבים
למרוח פנסטיל ולשים קרח על המקום
להרגע ולא להכנס לפאניקה 3>
לא להלחיץ
יש אחוז קטן מאוד שאלרגי לעקיצות נכון
אפ את חוששת שאת אלרגית מה שכנראה לא נכון כי התסמינים מופיעים ומחמירים תוך דקות ספורות
פשןט תדאגי שיהיה מישהו לידך או איתך בשיחה בטלפון
ולא להילחץ ולהיכנס לסרטים (:
שואל השאלה:
טוב תודהה
אנונימית
שימי על העקיצה עגבניה - מוזר אבל נכון זה מפחית את הכאב