2 תשובות
לי אישית העקיצה נשארה צלקת אבל זה כי המחוש שלה או אי שלא קוראים לזה נתפס עליי אבל אפ זה היה מריר אז זה לדעתי יעבור
את תגלי את העולם מחדש
יהיה לך בהתחלה חום
אחר כל הזיות
ואז את תוכלי לטוס לחלל וחתפוס אותו מהביצים