7 תשובות
דבורה זה לא מאוד מסוכן.
שימי על זה קצת קרח אם את יכולה ותמשיכי לעבוד.
קרח, אם יש לך פינצטה נקיה אפשר להוציא את העוקץ.
לשים לב שלא מתפתחת תגובה אלרגית, כלומר אם יש נפיחויות בפנים, סחרחורות, חולשה ודברים כאלו לפנות מייד לייעוץ רפואי.
שימי על זה קצת קרח
כל עוד את לא אלרגית זה סבבה
נגיד ידיד שלי אלרגי ואם תעקוץ אותו דבורה כולו מתנפח ונהיה אדום וזה מסוכן
אבל אם את לא זה סבבה
אם כן לרופא דחוף
שואל השאלה:
יש לי אפיפן למקרה שיתפתח לי תגובה חחח
אני אלרגית למלא דברים אחרים אז אני קצת יותר בלחץ
והקטע הוא שאני לא רואה את העוקץ בכלל
אנונימית
ראית במקרה אם הדבורה מתה אחרי שהיא עקצה אותך?
יכול להיות שהוא בחוץ כבר, תנסי להרגיש אבל בלי לגרות יותר מידי את המקום.
ונשמע שאת מנוסה עם אלרגיות שזה טוב( בהקשר הזה).
בכל מקרה, מאחל לך שיעבור... בדרך כלל אחריי חצי שעה כבר כמעט ולא מרגישים את זה
שואל השאלה:
לא ראיתי בכלל את הדבורה זה כל הקטע פשוט הרדשתי דקירה ממש שורפת
בגלל זה כתבתי שנראה לי שעקצה אותי דבורה
וכן אני מזריקה אפיפן לפחות 5 פעמים בשנה אז אני מנוסה חחח
אנונימית