10 תשובות
לא, הכי מושקע שאי פעם עשיתי זה לתת לו חיבוק ביומולדת, אני חולה על אח שלי אני פשוט קמצנית
לרוב כן
לא
בטח. פעם נתתי טבעת זהב לאמא שלי אחרי שמצאתי איזה בפח של השכינה.
כן בטח אבל לאמא שלי היה יום הולדת ולא קניתי לה כלום הפעם כי לא מצאתי מה מקסימום נביא לה באיחור
להורים כן ומשפחה ואחיות מנסה להשקיע אבל בסוף ביום הולדת שלי לא נותנים כלום ואני לא כועסת עליהם כי הם אחד רק בן 4 שניה בת 8 ועוד שניה בת 13
אם מתחשק לי
לא
אף אחד במשפחה לא קונה מתנות אחד לשני אז התרגלנו
תלוי במצב רוח שלי