13 תשובות
תקני מתנה קטנה של משהו שהם אוהבים לא יקר
בכלל לא. אני גם כמעט אף פעם לא הייתי קונה לאחים שלי מתנות עכשיו שכולנו בוגרים אז פשוט מי שיש לו יומולדת האחרים דואגים להביא עוגה וקינוחים וזהו
ההכי קרוב למתנה שנתתי לאחים שלי זה ברכה בכיתה ד זה די נורמלי לא לתת לאחים מתנות
אני קונה
שואל השאלה:
זהו אני גם חשבתי שזה נורמלי, אבל כשאמרתי לחברה היא הייתה ממש מופתעת. היא קונה לאחים שלה כל שנה והם לה
זהו אני גם חשבתי שזה נורמלי, אבל כשאמרתי לחברה היא הייתה ממש מופתעת. היא קונה לאחים שלה כל שנה והם לה
אנונימית
נורמלי ממש
לא גם אני לא קונה לא ביג דיל
גם אני לא קונה, גם הם לא לי. זה מה שאנחנו רגילים פשוט.
לא, זה נורמלי.
אני קונה לאחותי
ודווקא זה כייף
ואם אני לא קונה לה אז אחר כך יש לי רגשות אשמה
ודווקא זה כייף
ואם אני לא קונה לה אז אחר כך יש לי רגשות אשמה
זה בסדר גם אני לא קונה והם הקטנים המעצבנים, שיתמודדו
קצת
וואו חשבתי שהייתי היחידה חחח
אני אף פעם לא קניתי מתנות כי אף פעם לא ידעתי מה הצד השני רוצה ותמיד התעצלתי גם לעשות את זה, לשאול זה לא ממש אופציה בשבילי..
אני אף פעם לא קניתי מתנות כי אף פעם לא ידעתי מה הצד השני רוצה ותמיד התעצלתי גם לעשות את זה, לשאול זה לא ממש אופציה בשבילי..
באותו הנושא: