11 תשובות
היותי חבר שלהם זאת המתנה הכי טובה שהם יכולים לבקש. לא צריך יותר מזה
לאף אחד אין באמת 300 חברים
לא קונה תמיד אותו תירוץ- אני תימניה הבאתי את עצמי מה זה לא מספיק?
אה רגע אין לי חברים
אה רגע אין לי חברים
מי מביא לככ הרבה אנשים מתנה
מביאה ל15-20 גג
מביאה ל15-20 גג
כן זה ממש בעיה הדבר הזה.
לכן אנחנו מתארגנים מלא על מתנה אחת איכותית ושווה. כל אחד מביא 15/20 אנחנו קבוצה של 20 נגיד, וזה יוצא סכום סבבה למתנה.
תמיד אלה שיותר קרובים לאותו חבר מביאים יותר, נגיד 50 שקל סתם זורקת, ואז קיצר ככה יוצאת מתנה שווה אחת מכולם וסוגרים את זה יפה
לכן אנחנו מתארגנים מלא על מתנה אחת איכותית ושווה. כל אחד מביא 15/20 אנחנו קבוצה של 20 נגיד, וזה יוצא סכום סבבה למתנה.
תמיד אלה שיותר קרובים לאותו חבר מביאים יותר, נגיד 50 שקל סתם זורקת, ואז קיצר ככה יוצאת מתנה שווה אחת מכולם וסוגרים את זה יפה
אם יש לך 300 חברים מעבירים מתנות מאחד לשני
שואל השאלה:
אבל ידעו שהעברתי
אבל ידעו שהעברתי
אנונימית
שואל השאלה:
בסוף יגלו כאילו במיוחד אם שה חברים באותו אזור
בסוף יגלו כאילו במיוחד אם שה חברים באותו אזור
אנונימית
זה היה בהומור
אי אפשר לעשות פה פרצוף צוחק
אי אפשר לעשות פה פרצוף צוחק
אין באמת לאנשים 300 חברים
זה אולי 300 אנשים שמכירים "מכרים"
זה אולי 300 אנשים שמכירים "מכרים"
וכן תכלס כמו שאמרו פה, לא ציינתי^
גם אם יש 300 חברים, זה מכרים, הקרובים שמשקיעים עליהם יותר מ100 שקל למתנה זה רק בודדים הקרובים ממש.
לכל השאר זה מתנות בקטנה, או מתנות בקטנה קבוצתיות גם אבל של 5 שקל כל אחד.. לא ביג דיל
גם אם יש 300 חברים, זה מכרים, הקרובים שמשקיעים עליהם יותר מ100 שקל למתנה זה רק בודדים הקרובים ממש.
לכל השאר זה מתנות בקטנה, או מתנות בקטנה קבוצתיות גם אבל של 5 שקל כל אחד.. לא ביג דיל
באותו הנושא: