התחברות
הרשמה
אם אני באה לסופר ככה 10 דקות לפני הסגירה אתם חושבים שיכנסו אותי? אני לוקחת משהו זריז ויוצאת
3 בספטמבר 2023, 20:32
חוות דעת
דעות גולשים
אוכל
עייפות
3 תשובות
תנסי
~
~I wanna love me
אני חושב שכן אם זה משהו קטן
ח
חולה על מילקי!!
נראה לי שבסדר. עדיף שלא אבל אם זה זריז ומשהו קטן אז אחלה. בהצלחה סיס :)
a
awarmcupoftea
באותו הנושא:
הכנתי סרטון משעמום לפני כמה דקות מה אתם חושבים עליו ?
לפני כמה דקות החייל בראל נפטר, אתם חושבים שהממשלה תחליט לעשות משהו בעקבות זה?
אכלתי המבורגר לפני 2 דקות ועכשיו שוקולד מה אתם חושבים עלי?
מה אתם חושבים על מה שנתנאל עשה ואמר לפני 20 דקות באח הגדיל?
הבוס שלי עכשיו עשה לי סיפור על זה שיצאתי 7 דקות לפני הסגירה
מה אתם חושבים על השיר המושלם הזה שיצא לפני 10 דקות?
למה אנשים באים 2 דק לפני סגירה ? למה ישראלים כאלה? אני עובדת בסופר
גפניקה נסגרים ב12, כמה זה רע שהזמנתי עכשיו משלוח?13 דקות לפני סגירה
הייתה עזאקה לפני כמה דקות בשדרות,חושבים שירו לגוש דן?
לפני כמה דקות הייתה אזעקה, אתם חושבים שיהיו עוד?
מה אתם חושבים על הסגירה של מוגובי?