8 תשובות
ישראלים טיפוסיים מה את מופתעת
הם לא עושים לך דווקא, הם לא מחכים בחוץ עם שעון מתי בדיוק להיכנס, יוצא במקרה שזה 2 דקות לפני הסגירה.
שואל השאלה:
במקרה
כשכולם בבידוד
והחנות פתוחה מ8 עד 16
הם באים ב16:01
אנונימית
סיפור חיי
גם כן ישראלים
הם באו בשעה שנוחה להם, הם לא ידעו שהחנות נסגרת בארבע.
זה פשוט צירוף מקרים למה מינוס וואו.
שואל השאלה:
הם יודעים וגם מתקשרים
אחרכך שיתלוננו שיסגרו להם בפנים את הדלתות
אין מה לעשות
אנונימית
וואי כלכך בלתי נסבל..
עבדתי לפני שנתיים בחנות צעצועים ופעם אחת באו 2 בנות עם איזה 5 ילדים ולקח לנו יותר מחצי שעה עד שהם הלכו
אנונימית
מצטרפת לשאלה