הבוס שלי עכשיו עשה לי סיפור על זה שיצאתי 7 דקות לפני הסגירה
תקשיבו אני עובד בסניף יין בעיר מעאפן ואתמול במשמרת היו איתי הבוס ועוד מישהו , והמשמרת נגמרת ב11 בלילה וחבר שלי בא לאסוף אותי ב 22:53 אז יצאתי כמה דקות לפני כי גם ככה לא היה לחץ והיה עוד מישהו
ועכשיו הבוס לוקח אותי לשיחה ואומר לי שזה לא יכול לעבוד ככה וכל מני שיט וכשאני בא להסביר לו אז הוא אומר "לא מעניין" הוא מגזים נכון?