7 תשובות
זה לא בריא אבל זה לא סוף העולם אם אתה אוכל את זה במינון
מנה חמה זה לא בריא אבל מה יקרה כבר ובכללי זה מגעיל
לא בריא אבל לא יזיק
אנונימית
לא אבל זה נורמלי
זה לא גרוע אם זה פעם ב..
בתכלס אני קראתי ברכיבים ואין שם שום דבר שהוא יותר מידי מסוכן או לא בריא כמו שעושים מזה
^הפלסטיק שעובר חימום (מים חמים) משחרר רעלנים אל המים, ויש עוד חומר אחד שלא זוכרת מה הוא.


במנה חמה יש חומר מסרטן, לא יהיה גרוע לפעם בשבוע אבל פעמיים ביום זה לא טוב.