8 תשובות
שואל השאלה:
"חבר לדבר איתו" = בן זוג.
למה שהיא תשלח לי בשמונה בבוקר הודעה שהיא עם כאבי בטן ולא לבן זוג שלה
אנונימי
טייק איט איזי
תקשיב
אישה שמדברת עם גבר הרבה
למרות שיש לה חבר
היא לא אוהבת את החבר
כי החבר אמור להיות החבר הכי טוב שלה
וגם החבר אמור לקנא ולדבר איתה על זה...
כך שזה לא הגיוני
ממליצה להתרחק
אולי כי היא רוצה חבר לדבר איתו ולא מעוניינת ביותר מזה, היה לי את אותו הדבר לא דאגה
אנונימי
אם היא מתחת לגיל 18 הגיוני
אם היא מעל
עצוב
שואל השאלה:
היא מעל
אנונימי
לא מקנאה בך בשום צורה אבל אם לא בא לך פשוט תדבר עם מישהי אחרת או שתחסום אותה