7 תשובות
שואל השאלה:
אבל זה מה שאני אומרת
אבל שניר לא השתגע במים הוא היה רגוע
זהו כנראה הוציא את כל האוויר מהגוף
אם אין אוויר בחזה אפשר לשקוע, אם יש אוויר צפים
אפשר לשקוע אם מוציאים את כל האוויר מהגוף אני חושבת
כן זה נכון
כשיש לך אויר בריאות את צפה. אם נפלת למים או נקלעת לזרם סוחף בים ואת לא מצליחה להוציא את הראש מהמים לנשום באיזשהו שלב האוויר שלך נגמר ואת שוקעת, כי אין אוויר שיציף אותך בריאות.
כדי להיות מתחת למים הרבה זמן כל מה שצריך זה להוציא קצת אוויר עדי לשקוע או אק לעשות עם הידיים כדי להגיע למטה ולהחזיק שם ואפשר להחזיק ככה דיי הרבה זמן.
אצלינו כשחיינים יש תרגיל של להישכב כל הריצפה בבריכה ולהוציא את כל האוויר שיש, לחכות שניה ולצאת. זה אחד הדבגים הכי כואבים שיש ולמות מטביעה זה אחד הנוראיים לדעתי
טביעה זה מצב שהריאות מתלמאות במים.
את לא חייבת להיות שקועה בפנים.
במיוחד מהלחץ כשמישהו מרגיש שהוא לא מצליח לשחות ומתחיל להאבק או יכול לשאוף מים ולטבוע.
מה גם שאת מדברת על סיטואציה של מים רגועים, מה אם הים סוער? את לא תצליחי לצוף בכזו קלות ולהוציא את הראש לנשום.