7 תשובות
שואל השאלה:
אבל במצב שלי לא כדאי להיות בים נכון? לא בהתחלה כאילו רחוק יותר
כי מה הקטע שאני יודע לשחות בלי להשאר כמה זמן בלי לזוז.
אי אפשר לשחות בלי הפסקה
אנונימי
למה? בים אתה יכול, היתי בים ממש ליפני חודש ובקושי מרשים להיכנס...אז אני לא רואה בעיה
שואל השאלה:
בהתחלה כן אבל רחוק לא
נגיד גלישה גם לא יכול אני חושב
כי אם רוצים לחזור לחוף בלי הגלשן אי אפשר לשחות בלי הפסקה, צריך איזה כמה זמן לעצור ולא לטבוע כמובן ואז להמשיך לשחות
אנונימי
אם גלשן אם אתה לא יודע לישחות אז לא ממליץ...
חחח גם חבר/ה שלי שאלה את אותו שאלה
אממ וזה אומר ממש לישחות לא לצוף
שואל השאלה:
כאילו אני יודע פשוט לזוז במים
אבל לא יכול להשאר למעלה בלי לזוז, כאילו נגיד בבריכה אני תמיד עומד על הרצפה אבל לא יכול להשאר בלי הרצפה
אז זה נקרא שאני לא יודע?
אנונימי
שניהם כנראה