13 תשובות
אכן כן.
ומעבר לזה- יש אנשים שמפחדים ממים.
יש, אמא שלי
אני, הייתי בכמה חוגי שחייה וקורסים כאלה ואני פשוט לא מצליחה.
שואל השאלה:
מי שאמר כן אתם כאלה או שאתם סתם מנחשים
לא כאלה ולא מנחשים זה ברור שיש אנשים שלא יודעים לשחות כמו שיש אנשים שלא יודעים לנהוג, זה דבר שצריך להתאמן עליו כדי ללמוד
חברה שלי
היא יודעת את השלבים בתאוריה אבל בבריכה פשוט לא מצליחה
שואל השאלה:
זה כמו ללכת
אני לא מכיר אף אחד שלא יודע לפחות לצוף ולזוז במים
זה חשוב בטירוף לדעת למה אנשים לא לומדים את זה
לא לכולם יש את הכסף ללכת ללמוד או מי שילמד
לא כולם כמוך
אני יודעת לצוף על הגב אני יודעת לשחות אבל עם אני יעצור במים עמוקים בלי לשחות אני ימות
אנונימית
כן, ברור
כן
כל יום שומעים על אנשים שטבעו, בין היתר כאלה שלא יודעים לשחות
כן
מן הסתם שיהיו כאלה...