18 תשובות
כוכב צלילה
פלצתי
מה עשיתי סרגתי כי אני הסבתא הכי שווה שיש!
לישון
^^^^^ מה היה עם הקהל?
ולשאלה - אין לי מןשג
שום דבר,מה כבר יש לעשות בעולם הזה
אנונימית
ראיתי כרישים
^^^^כל המעריצות בנות 14-16 שלו איכ אני לא אפרט מה קרה פה
^ את לא בת 15..?
אנונימית
^^ חחח הייתי והיה דווקא וייב רצח
פשןט צפוף ממש
אני וחברה שלי כמעט פספסנו את האוטובוס אז כל הזמן שהיינו במעלית צעקנו שלוש דקותת ואז הדלת נפתחה ואיזה מישהו עמד שם ובטעות צעקנו לו שלוש דקות ואז רצנו כמו מטורפות וכל הדרך לאוטובוס צחקנו על הסיטואציה ועל הסייד איי שהוא דפק לנו ולא פספסנו את האוטובוס ברוך השם
שתיתי עם חברות בים
אבל את בת 14^
לי זה בסדר
קניתי כרטיסי טיסה לשנה הבאה
התמרמרתי בסטיפס
אנונימית
כלום רק הייתי בהופעה של יוני בלוך והיא הייתה מזעזעת
מאשימה את הקהל
ישנתי
ועוד פעם ישנתי
טסתי לדיסנילנד