11 תשובות
*טסתי
החלקה על קרח
אקווה כיף
קייאקים
גלישה
חהחהחה

כלום
בזבזתי איזה אלפיים שקל ביום
היה מקסים
נסעתי עם ידיד לבאולינג וחזרנו הביתה באיזה 2 בלילה, היה מקסים.
קורס קיץ משצים היה מטורף
אסתי לחול
לחיות
אנונימי