15 תשובות
ישנתי
הייתי בצפון
הייתי בקורס מש''צים, ועברתי את כולו
אני גם הייתי בחול ונסעתי בטסלה
אילת
צפיתי בכל הסרטים של הביטלס בפעם השבעית
הייתי גם בקורס משצים וגם הייתי בחו"ל
שירתתי בצבא.
תחי מדינת ישראל?
תחי מדינת ישראל?
התגלשתי על מגלשת אסלה
לנתק קשר עם חברה רעילה
עבדתי
יצאתי עם חברים לשחק כדורגל
ישנתי עד 3 וחצי
אני אטוס לחול
והייתי אצל חבר של אבא שלי במקלט של מוזיקה שלו וכיף שם רצח
והייתי אצל חבר של אבא שלי במקלט של מוזיקה שלו וכיף שם רצח
ימית 2000
באותו הנושא: