9 תשובות
לא זה יכול לעזור ויכול להיות יותר גרוע מה שעוזר באמת זה רק זמן ולחכות
כן
לא, כי בסוף אתה פשוט דוחק את זה, וזה יבוא אלייך אם תרצה או לא.
לא
לא חושבת שזה הדרך הטובה אבל בדרך כלל מה שקורה בסופו של יום
זה שיטה טובה אבל קצת רעילה , הייתי ככה עד שהבנתי שזה לא נותן רוגע לנפש ואם לא תבנית את עצמך מ0 מההתחלה בסוף תקרסי
כן אבל לא בהכרח להיכנס זוגיות..
אני מתכוונת ללמצוא מישהו לדבר איתו במקום להיות בודדה
אני מתכוונת ללמצוא מישהו לדבר איתו במקום להיות בודדה
לא, כי אז את עדיין חושבת על אותו אחד ומה שהיה יכול להיות לכם במקום להתרכז באותו בחור. בטח גם שזה לא נכון, הוא לא שם בשביל לשמש תחליף, אלא הוא עומד בפני עצמו.
לא
זה להשתמש בבן אדם אחר וזה לא הוגן
והרבה פעמים אחרי שבאמת עוברים הלאה ומתגברים אז כבר לא רוצים להיות עם הבן אדם הזה כי הוא לא משרת את המטרה יותר
צריך ללמוד להתגבר ולהמשיך הלאה בזכות עצמך ובביטחון העצמי והדימוי העצמי שלך, לא להשתמש בריבאונד כדי לעשות את זה
זה להשתמש בבן אדם אחר וזה לא הוגן
והרבה פעמים אחרי שבאמת עוברים הלאה ומתגברים אז כבר לא רוצים להיות עם הבן אדם הזה כי הוא לא משרת את המטרה יותר
צריך ללמוד להתגבר ולהמשיך הלאה בזכות עצמך ובביטחון העצמי והדימוי העצמי שלך, לא להשתמש בריבאונד כדי לעשות את זה
אנונימית
באותו הנושא: