3 תשובות
כן
לא, צריך לעבור הלאה ואולי כשהבן אדם יחזור נשאר מאחור אבל לא תמיד הם חוזרים ואז זה פוגע בך
חד משמעית כן, אפשר לעבור הלאה רק כשמפנימים שהקשר נגמר ולא יחזור, זה תהליך שיכול לקחת זמן, גם הגעגוע הוא חלק מההתגברות.. צריך לקחת את הזמן שאת צריכה לתת לפצע להחלים. בחזרה לשאלה שלך, כאשר את עדיין נמצאת בתקווה שהוא יחזור את תחפשי אותו כל הזמן אותו