5 תשובות
שואל השאלה:
אוקי אז אני נואשת תודה ❤
אנונימית
ממש לא יותר מידי
זה כלום. תאכלי חופשי, תהני במסעדה כמה שאפשר.
תהני במסעדה
זה לגמרי קצת
תהני במסעדה. לא יותר מדי בכלל