6 תשובות
לא
יש 0 בגרויות חיצוניות בי', רק פנימיות
אלא אם אתה 3 יח"ל מתמטיקה
אלא אם אתה 3 יח"ל מתמטיקה
יש רק בגרות אחת בסוף שנה
לא
אין כלום שם, כמה דברים פנימיים קטנים
לי הייתה בי' אחת פנימית
באותו הנושא: