11 תשובות
אצלי יא
לא יודעת מה לגביי השאר
בכל מיקרנ ציוני המגן מתחילים מכיתה י
אצלי התחיל ביא ולחלק התחיל אפילו בכיתה י
י רק פנימיות יא חיצוניות
י זה בגרויות פנימיות ויא חיצוני
בעיקרון בכיתה י' מתחילים בגרויות פנימיות ועבודות ל30%
אצלי פנימיות ב י וחיצוניות ביא
אצלי בבית ספר התחלנו ביא, אבל ביוד לפעמים יש כל מיני הערכות חלופיות של ה30 אחוז שזה גם משפיע על ציון הבגרות. חוץ מזה שמי שב3 יחידות מתמטיקה ניגש לשאלון הראשון בכיתה יוד וגם יש בתי ספר שיש להם בגרות באחד מהמקצועות ההומניים כבר בכיתה יוד (נגיד ספרות או משהו).
בכיתה י' יש רק בגרות פנימית ל- 3 יח"ל מתמטיקה והערכות חלופיות, שאלה הערכות פנימיות, כלומר ציונים על עבודות ומבחנים של המורים שהמורים עצמם קובעים לך והם מהווים 30% מציון הבגרות הסופי שלך.
בכיתה י"א רק מתחילות הבחינות החיצוניות (אלו שנכתבות ע"י משרד החינוך והן לכל הארץ).