7 תשובות
גם אני עברתי ביהס בכיתה י
אל תדאגי זה קליל
אל תדאגי זה קליל
אין ממה לפחד
זה כיתה קלילה
אני הברזתי חצי שנה וקיבלתי 100 בבגוריות
אני הברזתי חצי שנה וקיבלתי 100 בבגוריות
אני גם עולה ל י
שאלתי אנשים וכמעט כולם אמרו שהרמת לחץ זה בול כמו בכיתה ט אז אין לך מה לדאוג
שאלתי אנשים וכמעט כולם אמרו שהרמת לחץ זה בול כמו בכיתה ט אז אין לך מה לדאוג
גם אני ככה!!
הלוואי לחזור לבית ספר
אז אל תלכי
באותו הנושא: