2 תשובות
הכלב שלי למזלי עדיין חיי , הוא אצלי 7 שנים אני לא יכול לדמיין את היום שבו הוא ימות זה יהיה כמו מוות של קרוב משפחה
אנונימי
תנסי פשוט להיות שמחה ממה שהיה