3 תשובות
הכלבה שלי מתה לפני 5 שנים והחתולה נאבדה וכנראה מתה גם כן לפני 5 שנים (הייתה מבוגרת) וגם היה לי אוגר שמת.
למרות שכרגע אימצתי שוב כלבה וחתולה כל פעם שאני רואה את הקודמים אני עם דמעה בעין. זה לא מתרפא
למרות שכרגע אימצתי שוב כלבה וחתולה כל פעם שאני רואה את הקודמים אני עם דמעה בעין. זה לא מתרפא
אנונימי
שואל השאלה:
תודה רבה לכן חיממתן לי את הלב❤
תודה רבה לכן חיממתן לי את הלב❤
עצוב אבל את מהממת ואת תתגברי על זה כמה שזה קשה ועם את רוצה לדבר עם מישהו את יותר ממוזמנת לדבר איתי
באותו הנושא: