4 תשובות
הן לא שוות את זה
והגיוני שאת מתבאסת כי זה מבאס שלא מזמינים אותך במיוחד שהן חברות שלך
פשוט תנסי להכיר אנשים שבאמת אוהבים ורוצים להיות איתך ושלא ישכחו או לא ירצו להיות איתך
וואי הם ממש חצופות שהם אפילו לא קראו לך אני מבינה למה את מבואסת מהם
הגיוני שאת מתבאסת על זה, גם אני הייתי מתבאסת ממש
גם אם את לא אוהבת את הזמר זה לא אומר שלא צריך לשאול אותך אם את רוצה לבוא
זאת הייתה ממש חוצפה מצידן,
לא הייתי רוצה להמשיך להיות בקשר איתן אחרי זה
שואל השאלה:
כיאלו גם חברה אחת שלי שלחה לי הודעה ומחקה ובסוף אמרה לא משנה
ואני חושבת שהיא רצתה להציע לי לבוא אבל כיאלו עדיין
זה גם מבאס ברמות שלא הציעו לי כי זאת חברות של שנה שלמה על חודשיים או פחות של חברות
כיאלו למה? אני כיאלו ממש קשה לי קשרים חברתיים ואני לא מסוג החברות האלה שישלחו לכם טיקטוקים או תדבר ותיזום וזה ואני צריכה שאנשים אחרים יתחילו לעשות את זה מלא כדי שאני ארגיש בנוח לעשות את זה גם והם כנראה פשוט לא עושות את זה
אנונימית