4 תשובות
הגיוני שאת מתבאסת אבל יש מצב שפשוט בשעה אחרת פחות יש לה זמן
כן זה מבאס ממש
מכיר את זה טוב מדיי
מכיר את זה טוב מדיי
זה ממש הגיוני, אני הייתי מתבאסת מזה, תשאלי אותה למה היא לא מדברת איתך בשעות אחרות ותגידי לה שזה מפריע לך
מבאס רצח האמת... אם היא כותבת לך רק כשאין לה אף אחד אחר זה לא נשמע קשר בריא.
תחזירי לה אותו יחס אל תבזבזי את הכוחות שלך וסתם תתבאסי בסופו של דבר
תחזירי לה אותו יחס אל תבזבזי את הכוחות שלך וסתם תתבאסי בסופו של דבר
באותו הנושא: