6 תשובות
זה טוב זה מעולה לא צריך להיות פרפקציוניסט ציון נדיר
כן. הגיוני
זה אחלה של ציון.. לא מאוד גבוה פשוט
מבין אותך
זה אחלה של ציון.. לא מאוד גבוה פשוט
מבין אותך
זה מעולה מה יש לך
כן. זה לא טוב.
שואל השאלה:
זה שאמר שזה לא טוב. בבקשה אם אין לך משהו טוב להגיד תלך אני ביקשתי שיעודדו אותי .
זה שאמר שזה לא טוב. בבקשה אם אין לך משהו טוב להגיד תלך אני ביקשתי שיעודדו אותי .
אנונימית
אם השקעת מלא וציפית לציון יותר גבוה אז הגיוני שהתבאסת אבל זה בהחלט ציון טוב!!
באותו הנושא: